لیست پارچه هایی که چروک نمی شوند!

پارچه ضد چروک چیست؟

به‌ طورکلی پارچه‌هایی که در اثر تکنولوژی روز از بافت کشسانی مقاوم در برابر چین خوردن هستند، را  ضد چروک می‌گویند. این پارچه ها در صورت هر گونه استفاده، تا شدگی، شستن و مانند آن جمع نمیشوند و ظاهری شلخته به خود نمی گیرند.

چه عواملی مانع از چروک پارچه می شود؟

به‌طور کلی تولید یک پارچه بدون چروک به عوامل مختلفی همچون وزن پارچه، نوع بافت به‌کار رفته در آن، ساختار بدنه و درنهایت استحکام و کشسانی آن بستگی دارد. برای مثال هرچه وزن آن سنگین تر باشد معمولا در برابر چین خوردن، مقاوم تر است. همچنین میزان تراکم و بافت ضعیف نیز عامل دیگر در چین افتادن آن است. هر چه تراکم و بافت فشرده تر باشد از چروکیده شدن آن بیشتر جلوگیری می شود و درنهایت هرچه استحکام بالاتری داشته باشد و از خاصیت کشسانی برخوردار باشد، احتمال چین اتفادن در آن کمتر است.

1- نایلون

2- پلی‌استر

3- الیاف آکریلیک

4- پارچه‌های حاوی بافت پیچیده

5- پارچه پیراهنی آکسفورد

6- ژاکارد

8- لئو نسل

9- ترمه

10- اسپندکس

11-پارچه‌های پشمی

12- پارچه‌های نانو

در کلام پایانی باید گفت که اطلاع از انواع پارچه‌های ضد چروک جدید می‌تواند کمک شایانی را به شما بانوان عزیز در انتخاب لباس کند. لباسی که مناسب برای رفت ‌وآمد های طولانی و زندگی‌های مدرن امروزی باشد و به دلیل کمبود وقت نیازی به اتو نداشته باشد و استایل شیک و بادوامی را برای شما عزیزان رقم بزند. در پایان از اینکه با نگاه گرم خود مطالب ما را همراهی می‌کنید کمال تشکر را داریم.  

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید