سوالات پرتکرار

سوالات پرتکرار

آیا برای خرید لازم است از قبل در وبسایت ثبت‌نام کرده باشم؟

خیر، شما با انتخاب و اضافه کردن محصولات به سبد خریدتان می‌توانید اطلاعات فردی و ارسالتان را کامل کنید و پرداخت را انجام دهید.

چطور هزینه سفارش را پرداخت کنم؟

تمامی کاربران می‌توانند از طریق درگاه بانکی با تمام کارت‌های عضو شتاب هزینه سفارش را به صورت اینترنتی پرداخت نمایند

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

بله شما میتوانید وجه سفارش خود را از طریق لینک ارسال شده توسط شرکت الوپیک هنگام تحویل کالا همراه با کرایه پرداخت نمایید ، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر است. می توانید با یکی از تلفن های درج شده در قسمت >تماس با ما < استفاده کنید .

هزینه ارسال کالا چقدر می باشد؟

هزینه ارسال کالا بر اساس ماهیت و سایز کالا تعیین می شود و در هنگام ثبت سفارش به شما نمایش داده می شود.

می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

بله،برای این منظور باتلفن های پشتیبانی تماس بگیرید .

سفارشاتی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شوند را چگونه می توان پیگیری کرد؟

در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید: https://tracking.post.ir/ شماره مرسوله 24 رقمی پست برای شما از طریق پیامک ارسال شده و همچنین میتوانید با مراجعه به پروفایل خود اطلاعات را دریافت کنید.